Oficjalna strona firmy Innovo

Akademia menadżera

Akademia menadżera to projekt mający na celu doskonalenie umiejętności przywódczych kadry najwyższego szczebla. Skierowany na rozwój osobisty i zawodowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji interpersonalnej oraz kształtowania postawy lidera.

Oferta naszej firmy stanowi zespół uzupełniających się wzajemnie szkoleń. Kompleksowa wiedza, która kształtuje myślenie perspektywiczne menadżera oraz doskonali umiejętność szybkiego reagowania na zmiany. Największym potencjałem każdej firmy są ludzie, którzy odpowiednio przygotowani do pełnienia swojej funkcji gwarantują sukces całej organizacji.

Temat szkolenia:


Zostań Panem własnego czasu – jak skutecznie zarządzać czasem pracy?
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna.
Kreowanie wizerunku skutecznego managera – jak powinien wyglądać manager jutra?
Siedem sekund. Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby wywrzeć pierwsze wrażenie lub ocenić dzisiejszy nastrój szefa. To jednak od Ciebie zależy, czy pracownicy zobaczą Cię tak jak chcesz lub jak powinieneś być postrzegany. Jako manager przyszłości…leader…autorytet?
Przywództwo sytuacyjne SLII
„Zanim zostaniesz liderem, sukces jest związany wyłącznie z twoim własnym rozwojem. Kiedy stajesz się liderem, sukces związany jest wyłącznie z rozwojem innych”. Poszerz samoświadomość menedżera i dostosuj styl zarządzania do poziomu rozwoju zespołu.
Efektywne kierowanie zespołem - wyzwanie i odpowiedzialność
Jesteś zwierzchnikiem czy kierownikiem? Zlecasz zadania czy delegujesz uprawnienia? Słuchasz czy wydajesz rozkazy? Pracownicy cię szanują czy się ciebie boją? Proponujemy prawdziwy rachunek sumienia dla odważnych menadżerów.
Asertywność menadżera
Asertywność nie jest jedynie umiejętnością mówienia „nie”. Asertywność to zespół wypracowanych cech, które pozwolą Ci na kontrolowanie emocji, swobodną komunikację własnych potrzeb oraz obronę przed manipulacją i naciskami innych osób.
Okresowa ocena pracowników
Ktoś kiedyś powiedział, że: "Proces oceny powinien koncentrować się na rozwoju, a nie na osądzie". Zostań sprawiedliwym i mądrym menadżerem, który w obiektywny sposób wyraża opinie na temat efektywności i postaw podwładnych.
Motywowanie pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Poznanie źródeł motywacji pracowników jest pierwszym krokiem do Twojego sukcesu. Natomiast umiejętność wykorzystania tej wiedzy i kierowanie motywacjami jest gwarancją stabilności nie tylko Twojej, Twojego zespołu, ale również całej firmy.
Coaching menadżerski – jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty?
Coraz więcej menadżerów zdaje sobie sprawę, że zatrzymanie wartościowych pracowników wymaga czegoś więcej niż tylko dobrych warunków finansowych. Odkryj na nowo potencjał swoich pracowników. Będziesz mile zaskoczony ich możliwościami.
Inteligencja emocjonalna
Wyobraź sobie sytuację, że kontrolujesz każdą swoją emocję. A teraz wyobraź sobie, że sterujesz emocjami również innych osób. Policz jakim potencjałem dysponujesz i co możesz z nim osiągnąć.
Konflikt w zespole – zarządzanie konfliktem
Badania pokazują, że przeciętnie menedżer poświęca dziennie 20% swojego czasu próbując zaradzić konfliktom. Lepiej gasić pożar, czy mu zapobiegać? Jak zamienić konflikt w kreatywne działanie zespołu?
NLP i kreatywne rozwiązywanie problemów
„Wyobraź sobie, że masz klucz. Możesz nim otwierać umysły innych ludzi: czytać ich myśli i programować zachowania tak, jak chcesz. Tym kluczem możesz otwierać także własny umysł i ukierunkowywać go na to, do czego dążysz.”
Sztuka sterowania procesem negocjacyjnym
„Dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej.” Bądź świadomym sternikiem rozmowy i płyń tam dokąd ty chcesz.

Podczas szkoleń wypracowane zostaną rozwiązania dostosowane do Państwa firmy w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi. Szkolenie pomoże w stworzeniu zgranego zespołu pracowników i lepszej atmosfery pracy. Odpowiednio zmotywowany pracownik będzie chętniej przychodził do pracy, stanie się bardziej twórczy, kreatywny co przełoży się na jego zadowolenie z wykonywanej pracy a tym samym wzrost efektywności pracy. Kierownicy natomiast nauczą się sztuki rozwiązywania konfliktów, słuchania swoich podwładnych i elastycznego dobierania odpowiedniego stylu zarządzania do zaistniałych sytuacji.