Oficjalna strona firmy Innovo

Jak oczarować klienta - techniki negocjacji i sprzedaży

Informacje o szkoleniu:

Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnego przeprowadzenia pertraktacji z klientami oraz potencjalnymi partnerami. Ma za zadanie dostarczyć uczestnikom narzędzia, wiedzę i umiejętności do efektywnych negocjacji i skutecznej sprzedaży. Szkolenie polecamy: pracownikom działu obsługi klienta, specjalistom ds. sprzedaży, specjalistom prowadzącym negocjacje z dostawcami i podwykonawcami, kierownikom działu handlowego, jak również wszystkim osobom zainteresowanym przedmiotową tematyką.

Program szkolenia:

1 dzień

  1. Profesjonalna obsługa klienta,
    • sposoby pozyskiwania
    • zdobycie lojalności
    • zasady postępowania z trudnym klientem
    • metody wpływu na decyzje klienta
  2. Techniki i narzędzia sprzedaży
  3. Metody efektywnej prezentacji oferty
  4. Dostosowanie oferty do potrzeb odbiorców

2 dzień

  1. Podstawowe reguły gry handlowej
  2. Techniki i strategia negocjacji
  3. Etapy negocjacji
  4. Typowe reakcje klientów
  5. Wywieranie wpływu podczas negocjacji
  6. Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontaktach handlowych
  7. Najczęstsze błędy w kontaktach handlowych

Korzyści ze szkolenia:

  • nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów handlowych oraz nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
  • umiejętność doboru taktyki negocjacyjnej do stylu negocjowania drugiej strony
  • umiejętność budowania relacji i zaufania klienta
  • poznanie tajników „targowania” się z trudnym graczem
  • poznanie efektywnych technik prezentacji produktu
  • przygotowanie do efektywnego pozyskiwania nowych klientów oraz skutecznej komunikacji z trudnym klientem
  • nabycie wiedzy jak reagować na zastrzeżenia i trudne pytania klientów
  • zwiększenie efektywności wywierania wpływu i reagowania na manipulację

Informacje dodatkowe

Miejsce Rzeszów
Termin 20.06.2013r. - 21.06.2013r.
Czas trwania 2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Cena za osobę 550 zł brutto
W cenę szkolenia wliczono:
- materiały szkoleniowe,
- przerwy kawowe,
- certyfikaty ukończenia szkolenia.
Kontakt Agnieszka Łotowska,
kom 667-634-012