Oficjalna strona firmy Innovo

Aserywność biznesowa – trudna sytuacja czy trudny klient?

Opis szkolenia:

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w pozyskiwaniu nowych klientów oraz realizacji celów sprzedażowych firmy. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się jak zachować się w trudnych sytuacjach sprzedażowych oraz jak skutecznie komunikować się z wymagającym klientem. Zdobędą narzędzia, wiedzę i umiejętności do efektywnej sprzedaży i negocjacji.

Adresaci:

Szkolenie polecamy osobom mającym podstawową wiedzę z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży, które chcą rozwijać swoje umiejętności: przedstawicielom handlowym, specjalistom ds. sprzedaży, specjalistom ds. obsługi klienta, kierownikom działu sprzedaży, jak również wszystkim osobom zainteresowanym przedmiotową tematyką.

Korzyści ze szkolenia:

  • nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów handlowych
  • sposoby rozwiązywania konfliktów w procesie sprzedaży
  • umiejętność budowania relacji i zaufania klienta
  • przygotowanie do skutecznej komunikacji z trudnym klientem
  • nabycie wiedzy jak reagować na zastrzeżenia i trudne pytania klientów
  • poznanie technik radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych

Program treningu:

  1. Dlaczego kontakt sprzedażowy może być trudny?
    • Wpływ postaw i specyfiki procesów poznawczych na przebieg rozmów
  2. Konflikty spowodowane danymi:
    • Interpretacja informacji oraz złe zarządzanie informacją
  3. Problemy wynikające z indywidualnych wartości:
    • Własny wizerunek siebie i konwenanse prowokujące trudności
  4. Konflikty w procesie sprzedaży:
    • Specyfika konfliktów pozornych
    • Konflikty rzeczywiste
    • Sposoby zapobiegania
    • Sposoby rozwiązywania
  5. Bariera struktury w sprzedaży (błędy telefoniczne i w kontakcie bezpośrednim)
  6. Trzy rodzaje rzeczywistych interesów Klienta w procesie zakupu:
    • Konsekwencje niezaspokojenia „trójkąta satysfakcji”
  7. Prawdziwy „trudny Klient”:
    • Strategie szantażu emocjonalnego
    • Sposoby postępowania doradcy
  8. Asertywność w biznesie:
    • Co oznacza postawa asertywna w sytuacji sprzedaży i jak ją budować?
  9. Techniki asertywności jako narzędzie radzenia sobie w sytuacjach trudnych emocjonalnie i stresujących:
    • Praca na doświadczeniach Uczestników

Metodyka:

Nasze szkolenia konstruujemy w taki sposób, aby prezentację i wykład ograniczyć do minimum, a ćwiczenia, pracę grupową i dyskusję dobrać tak, by pobudzały do zaangażowania i aktywności.

Informacje dodatkowe

Miejsce Restauracja Galaktyka

ul. Kozienia 3, Rzeszów
Termin 20-21.05.2013
Czas trwania 2 dni po 8 godzin lekcyjnych
Cena za osobę 490 zł brutto

W cenę szkolenia wliczono:

- materiały szkoleniowe,

- przerwy kawowe,

- certyfikaty ukończenia szkolenia
Kontakt Agnieszka Łotowska

Kom. 667-634-012