Opis szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w pozyskiwaniu nowych klientów oraz realizacji celów sprzedażowych firmy. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się jak zachować się w trudnych sytuacjach sprzedażowych oraz jak skutecznie komunikować się z wymagającym klientem. Zdobędą narzędzia, wiedzę i umiejętności do efektywnej sprzedaży i negocjacji.
Adresaci:
Szkolenie polecamy osobom mającym podstawową wiedzę z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży, które chcą rozwijać swoje umiejętności: przedstawicielom handlowym, specjalistom ds. sprzedaży, specjalistom ds. obsługi klienta, kierownikom działu sprzedaży, jak również wszystkim osobom zainteresowanym przedmiotową tematyką.
Korzyści ze szkolenia:
Program treningu:
Metodyka:
Nasze szkolenia konstruujemy w taki sposób, aby prezentację i wykład ograniczyć do minimum, a ćwiczenia, pracę grupową i dyskusję dobrać tak, by pobudzały do zaangażowania i aktywności.
Informacje dodatkowe
Miejsce | Restauracja Galaktyka
ul. Kozienia 3, Rzeszów |
---|---|
Termin | 20-21.05.2013 |
Czas trwania | 2 dni po 8 godzin lekcyjnych |
Cena za osobę | 490 zł brutto
W cenę szkolenia wliczono: - materiały szkoleniowe, - przerwy kawowe, - certyfikaty ukończenia szkolenia |
Kontakt | Agnieszka Łotowska
Kom. 667-634-012 |