Oficjalna strona firmy Innovo

Psychologia obsługi klienta w tym klienta trudnego

"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"

Szkolenie ma za zadanie dostarczyć uczestnikom narzędzia, wiedzę i umiejętności do efektywnej komunikacji i skutecznej sprzedaży. Uczestnicy nauczą się sztuki rozmowy z klientem, wpływania na jego emocje oraz odczytywania intencji z gestów i zachowania. Nabędą praktyczną wiedzę jak umiejętnie stosować techniki sprzedażowe oraz odpowiednią argumentację w kontaktach z klientami. Nauczą się również sposobów podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi.

Korzyści ze szkolenia:

  • umiejętność kreowania potrzeb klienta
  • wiedza z zakresu technik sprzedaży
  • przygotowanie do profesjonalnej obsługi i efektywnego pozyskiwania nowych klientów
  • umiejętność rozmowy z różnym typem klientów
  • zdobycie wiedzy jak właściwie reagować na obiekcje i zastrzeżenia klienta i jak nie dać się wyprowadzić z równowagi
  • zwiększenie efektywności wywierania wpływu i reagowania na manipulację
  • wzmocnienie poczucia własnej wartości i kompetencji

Program szkolenia:

1 dzień

  1. Podstawowe reguły gry handlowej
  2. Techniki i strategia negocjacji
  3. Etapy negocjacji
  4. Typowe reakcje klientów
  5. Wywieranie wpływu podczas negocjacji
  6. Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontaktach handlowych
  7. Najczęstsze błędy

2 dzień

  1. Profesjonalna obsługa klienta,
    • sposoby pozyskiwania
    • zdobycie lojalności
    • zasady postępowania z trudnym klientem
    • metody wpływu na decyzje klienta
  2. Techniki i narzędzia sprzedaży
  3. Metody efektywnej prezentacji oferty
  4. Dostosowanie oferty do potrzeb odbiorców

Metodyka:

Nasze szkolenia konstruujemy w taki sposób, aby prezentację i wykład ograniczyć do minimum, a ćwiczenia, pracę grupową i dyskusję dobrać tak, by pobudzały do zaangażowania i aktywności.

Informacje dodatkowe

Miejsce Rzeszów
Termin 16-17.05.2013
Czas trwania 16 h
Cena za osobę 550 zł brutto

W cenę szkolenia wliczono:

- materiały szkoleniowe,

- przerwy kawowe,

- certyfikaty ukończenia szkolenia
Kontakt Agnieszka Łotowska

Kom. 667-634-012