"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"
Szkolenie ma za zadanie dostarczyć uczestnikom narzędzia, wiedzę i umiejętności do efektywnej komunikacji i skutecznej sprzedaży. Uczestnicy nauczą się sztuki rozmowy z klientem, wpływania na jego emocje oraz odczytywania intencji z gestów i zachowania. Nabędą praktyczną wiedzę jak umiejętnie stosować techniki sprzedażowe oraz odpowiednią argumentację w kontaktach z klientami. Nauczą się również sposobów podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi.
Korzyści ze szkolenia:
Program szkolenia:
1 dzień
2 dzień
Metodyka:
Nasze szkolenia konstruujemy w taki sposób, aby prezentację i wykład ograniczyć do minimum, a ćwiczenia, pracę grupową i dyskusję dobrać tak, by pobudzały do zaangażowania i aktywności.
Informacje dodatkowe
Miejsce | Rzeszów |
---|---|
Termin | 16-17.05.2013 |
Czas trwania | 16 h |
Cena za osobę | 550 zł brutto
W cenę szkolenia wliczono: - materiały szkoleniowe, - przerwy kawowe, - certyfikaty ukończenia szkolenia |
Kontakt | Agnieszka Łotowska
Kom. 667-634-012 |