Oficjalna strona firmy Innovo

Eliminacja złodziei czasu - sztuka zarządzania swoim czasem

Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Na szkoleniu pokażemy jak zmienić te proporcje, aby praca była bardziej efektywna i przyjemna, pokażemy, w jaki sposób efektywnie gospodarować zasobami, jak wytyczać cele i ustalać harmonogramy działań.

Korzyści ze szkolenia:

  • umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy,
  • efektywniejsze wykorzystania czasu w pracy,
  • umiejętność precyzyjnego określania celów,
  • umiejętność współpracy w firmie tak, by działania zespołu były jak najbardziej efektywne,
  • umiejętność skutecznego radzenia sobie ze "złodziejami czasu".

Plan treningu personalnego:

  1. Organizacja czasu pracy – co to właściwie znaczy?
    • natura czasu i zarządzanie czasem w kontekście życia i kariery profesjonalnej.
  2. Zarządzanie czasem w pracy
    • diagnoza wykorzystania czasu pracy – jak wytropić złodziei czasu?
    • ustalanie celów - czy punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia?
    • określanie priorytetów (zasada Pareto, analiza ABC, matryca Eisenhowera)
  3. Planowanie – co zrobić, aby piękny plan nie był jedynie planem?
    • reguła 60:40,
    • metoda ALPEN
  4. Delegowanie zadań
  5. Zarządzanie stresem

Metodyka szkolenia:

Wykład zostanie ograniczony do koniecznego minimum, zajęcia będą miały głównie charakter warsztatowy tak, by pobudzały do umysłowego zaangażowania i aktywności. Tylko pod takim warunkiem możliwe jest zapamiętanie i wykorzystywanie wiedzy oraz umiejętności w praktyce.

Informacje dodatkowe

Miejsce Rzeszów
Termin 12.06.2013
Czas trwania 8h lekcyjnych
Cena za osobę 270 zł brutto

W cenę szkolenia wliczono:

- materiały szkoleniowe,

- przerwy kawowe,

- certyfikaty ukończenia szkolenia
Kontakt Agnieszka Łotowska

Kom. 667-634-012