Oficjalna strona firmy Innovo

Akademia handlowca

Akademia handlowca programem rozwoju handlowców oraz zespołów sprzedażowych. Umiejętności sprzedażowe nie są cechami wrodzonymi. To sztuka, którą można wypracować poprzez systematyczną naukę i zdobywane doświadczenie. Korzystniejsze i dużo szybsze jest jednak sięgnięcie po doświadczenie innych osób. W tym celu stworzyliśmy Akademię handlowca. Podstawowym założeniem programu jest nabycie kompetencji w zakresie pozyskiwania i obsługi klienta, prowadzenia negocjacji handlowych oraz planowania sprzedaży. Kompleksowa wiedza daje gwarancję szybkiego i wielopoziomowego rozwoju. Zajęcia prowadzone są przede wszystkim w formie warsztatów, a prezentowane przykłady poparte są doświadczeniem trenera.

Temat szkolenia:


Psychologia sprzedaży
Sztuka rozmowy z klientem, wpływanie na jego emocje oraz odczytywanie intencji z gestów i zachowania to podstawowe umiejętności dobrego handlowca. Dowiedz się jak umiejętnie stosować triki sprzedażowe, odpowiednią argumentację w kontaktach z klientami oraz jakie są sposoby podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi.
Obsługa klienta, w tym klienta trudnego
"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"
PSztuka sterowania procesem negocjacyjnym – negocjacje handlowe
„Dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej.” Bądź świadomym sternikiem rozmowy i płyń tam dokąd ty chcesz.
Efektywne kierowanie zespołem sprzedażowym - wyzwanie i odpowiedzialność
Jesteś zwierzchnikiem czy kierownikiem? Zlecasz zadania czy delegujesz uprawnienia? Słuchasz czy wydajesz rozkazy? Pracownicy cię szanują czy się ciebie boją? Proponujemy prawdziwy rachunek sumienia dla odważnych menadżerów.
Asertywność w kontaktach zawodowych
Asertywność nie jest jedynie umiejętnością mówienia „nie”. Asertywność to zespół wypracowanych cech, które pozwolą Ci na kontrolowanie emocji, swobodną komunikację własnych potrzeb oraz obronę przed manipulacją i naciskami innych osób.
Zarządzanie czasem – organizacja czasu pracy
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna.
Motywowanie pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Poznanie źródeł motywacji pracowników jest pierwszym krokiem do Twojego sukcesu. Natomiast umiejętność wykorzystania tej wiedzy i kierowanie motywacjami jest gwarancją stabilności nie tylko Twojej, Twojego zespołu, ale również całej firmy.
Visual merchandising
,,Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej”. Chcąc osiągnąć wysoką sprzedaż nie wystarczy ułożyć produkty na półce, trzeba wiedzieć jak to zrobić. Merchandising jest łatwym sposobem stopniowego wzrostu sprzedaży bez ponoszenia znacznych kosztów na działania marketingowe.
Zarządzanie czasem – organizacja czasu pracy
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna.

Szkolenia pomogą w zbudowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego i wypracowaniu skutecznych procedur sprzedażowych.

Uczestnicy nabędą praktyczną wiedzę w zakresie:

  • sztuki rozmowy z klientem
  • wpływania na emocje
  • odczytywania intencji z gestów i zachowania
  • stosowania trików sprzedażowych oraz odpowiedniej argumentacji w kontaktach z klientami
  • sposobów podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi

Koordynatorzy zespołów sprzedażowych nauczą się sztuki:

  • rozwiązywania konfliktów
  • słuchania swoich podwładnych
  • motywowania
  • umiejętnej organizacji czasu pracy