Dlaczego INNOVO?

Po co szkolić pracowników?

Pracodawcy często zadają sobie pytanie, czy i jak szkolić swoich pracowników? Coraz dynamiczniejsze zmiany technologiczne, organizacyjne oraz prawne pokazują, że jest to wręcz konieczne. Potrzeba nadążenia za zmieniającym się otoczeniem wymaga systematycznego podnoszenia kwalifikacji. Firma, która chce się rozwijać i być konkurencyjna musi nadążać za nowymi rozwiązaniami, zatem i pracownicy powinni na bieżąco zdobywać nowe umiejętności. Najprostszym i zarazem najefektywniejszym rozwiązaniem jest zorganizowanie w firmie szkolenia zamkniętego. Szkolenie takie skierowane jest wyłącznie do pracowników danej firmy lub instytucji, uwzględnia specyfikę jej działania oraz potrzeby pracodawcy. Szkolenia takie zwiększają efektywność i wydajność pracy, a manager zapewnia swojej firmie fachową kadrę. Szkolenia sprawiają, że zwiększa się pomysłowość i innowacyjność pracowników podczas rozwiązywania pojawiających się problemów. Zyskują również nowe spojrzenie na wykonywane dotychczas rutynowo zadania.

Co oznacza szkolenie w INNOVO?

Skończyła się era nudnych szkoleń, na których uczestnicy odmierzają każdą upływającą minutę. Dzisiaj oczekuje się aby szkolenie było ciekawe, profesjonalnie przygotowane, prowadzone przez zawodowego trenera. Aby skoncentrowane było na samodzielnej pracy uczestników i analizowaniu wdrażania nowych rozwiązań. Z takiego założenia wyszliśmy budując dział szkoleń komercyjnych.

Bogate doświadczenie w branży szkoleniowej oraz pasja i kreatywność pozwoliły nam na stworzenie nowoczesnej firmy, elastycznie dostosowującej się do wymagań rynku. Dzięki otwartości z jaką podchodziliśmy do zgłaszanego przez rynek zapotrzebowania udało nam się stworzyć szeroki wachlarz propozycji szkoleniowych. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, bazą wykwalifikowanych trenerów i współpracowników na terenie całej Polski. Dzięki temu prowadzimy szkolenia w dowolnie wybranym miejscu i czasie. Odbiorcami naszych usług są zarówno osoby indywidualne, firmy jak również instytucje publiczne.

Metodologia prowadzenia zajęć

Szkolenia, w zależności od wybranej tematyki, prowadzone są w formie wykładów, dyskusji, warsztatów. Specyfika głownie szkoleń miękkich wymaga, aby uczestnicy przyswajali wiedzę w formie gier i zabaw. Formę prowadzenia zajęć ustala trener, po konsultacji z Klientem oraz po zebraniu informacji o oczekiwanych rezultatach. Zajęcia prowadzone są w małych grupach, które sprzyjają przyswajaniu wiedzy.


Wykład
- szczypta teorii dla zrozumienia zagadnienia
Warsztaty
- praca nad zrozumieniem zagadnienia
Dyskusja
- co i w jaki sposób zastosować?
Case study
- analiza modelowych rozwiązań

Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowców, skrypt oraz dodatkowe materiały informacyjne na płytach CD. Ukończenie zajęć wiąże się z uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.