CELE
Wspieranie ludzi w procesie rozwoju, ukazywanie ich możliwości i potencjału, a także wyposażanie w wiedzę i umiejętności, które stanowią gwarancję sukcesu;
Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości oraz inicjatyw gospodarczych: wdrażanie nowych rozwiązań, zastosowań związanych z nowymi technologiami oraz doskonalenie kadr, rozwój przedsiębiorczości, ułatwienie transferu technologii.
PŁASZCZYZNY DZIAŁANIA
- Realizacja szkoleń dla firm i jednostek samorządu terytorialnego dopasowanych do indywidualnych oczekiwań Klienta;
- Wspieranie w zakresie aplikowania o środki unijne;
- Doradztwo inwestycyjne, konsulting;
- Współpraca z organizacjami wspierania biznesu.
CO NAS WYRÓŻNIA
- Doświadczenie w zakresie organizacji i realizacji szkoleń oraz doradztwa;
- Nowoczesne metody szkoleniowe każdorazowo dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta oraz tematyki szkolenia;
- Profesjonalna i doświadczona kadra trenerów składająca się z praktyków prawa posiadających solidne podstawy teoretyczne;
- Sieć ośrodków umożliwiająca realizację usług na terenie całej Polski;
- Wysoka jakość realizowanych usług potwierdzona licznymi rekomendacjami Klientów;
- Elastyczne podejście do Klienta oraz troska o wysoki poziom usług.
NASI KLIENCI
Dla naszych Klientów pozyskaliśmy już ponad 50 mln złotych. Zrealizowaliśmy ponad 900 kursów i szkoleń w łącznym wymiarze ponad 18 000 godzin zajęć. Kursy i szkolenia zrealizowaliśmy w ponad 60 miejscowościach na terenie całej Polski. Łącznie przeszkoliliśmy ponad 8 000 osób.
INNOVO charakteryzuje przede wszystkim profesjonalizm, otwartość i ukierunkowanie na Klientów. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do zrealizowania, a napotykane problemy jeszcze mocniej motywują nas do poszukiwania rozwiązań i walki o obrany przez siebie cel. Dla naszych Klientów jesteśmy w stanie zrealizować każdą usługę, w każdym miejscu i czasie. Gwarantujemy najwyższą jakość, terminowość, dokładność i lojalność.
Dlaczego INNOVO?
Po co szkolić pracowników?
Pracodawcy często zadają sobie pytanie, czy i jak szkolić swoich pracowników? Coraz dynamiczniejsze zmiany technologiczne, organizacyjne oraz prawne pokazują, że jest to wręcz konieczne. Potrzeba nadążenia za zmieniającym się otoczeniem wymaga systematycznego podnoszenia kwalifikacji. Firma, która chce się rozwijać i być konkurencyjna musi nadążać za nowymi rozwiązaniami, zatem i pracownicy powinni na bieżąco zdobywać nowe umiejętności. Najprostszym i zarazem najefektywniejszym rozwiązaniem jest zorganizowanie w firmie szkolenia zamkniętego. Szkolenie takie skierowane jest wyłącznie do pracowników danej firmy lub instytucji, uwzględnia specyfikę jej działania oraz potrzeby pracodawcy. Szkolenia takie zwiększają efektywność i wydajność pracy, a manager zapewnia swojej firmie fachową kadrę. Szkolenia sprawiają, że zwiększa się pomysłowość i innowacyjność pracowników podczas rozwiązywania pojawiających się problemów. Zyskują również nowe spojrzenie na wykonywane dotychczas rutynowo zadania.
Co oznacza szkolenie w INNOVO?
Skończyła się era nudnych szkoleń, na których uczestnicy odmierzają każdą upływającą minutę. Dzisiaj oczekuje się aby szkolenie było ciekawe, profesjonalnie przygotowane, prowadzone przez zawodowego trenera. Aby skoncentrowane było na samodzielnej pracy uczestników i analizowaniu wdrażania nowych rozwiązań. Z takiego założenia wyszliśmy budując dział szkoleń komercyjnych.
Bogate doświadczenie w branży szkoleniowej oraz pasja i kreatywność pozwoliły nam na stworzenie nowoczesnej firmy, elastycznie dostosowującej się do wymagań rynku. Dzięki otwartości z jaką podchodziliśmy do zgłaszanego przez rynek zapotrzebowania udało nam się stworzyć szeroki wachlarz propozycji szkoleniowych. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, bazą wykwalifikowanych trenerów i współpracowników na terenie całej Polski. Dzięki temu prowadzimy szkolenia w dowolnie wybranym miejscu i czasie. Odbiorcami naszych usług są zarówno osoby indywidualne, firmy jak również instytucje publiczne.
Metodologia prowadzenia zajęć
Szkolenia, w zależności od wybranej tematyki, prowadzone są w formie wykładów, dyskusji, warsztatów. Specyfika głownie szkoleń miękkich wymaga, aby uczestnicy przyswajali wiedzę w formie gier i zabaw. Formę prowadzenia zajęć ustala trener, po konsultacji z Klientem oraz po zebraniu informacji o oczekiwanych rezultatach. Zajęcia prowadzone są w małych grupach, które sprzyjają przyswajaniu wiedzy.
Wykład |
– szczypta teorii dla zrozumienia zagadnienia |
Warsztaty |
– praca nad zrozumieniem zagadnienia |
Dyskusja |
– co i w jaki sposób zastosować? |
Case study |
– analiza modelowych rozwiązań |
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe przygotowane przez wykładowców, skrypt oraz dodatkowe materiały informacyjne na płytach CD. Ukończenie zajęć wiąże się z uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
Szkolenia otwarte
Dysponujemy bogatą ofertą szkoleń otwartych, adresowanych do osób zainteresowanych rozwojem umiejętności osobistych i podwyższaniem kwalifikacji zawodowych. Aby zapewnić sobie uczestnictwo w szkoleniu wystarczy dokonać zgłoszenia drogą telefoniczną, e-mailową lub osobiście w siedzibie firmy.
Szkolenie otwarte to:
- Systematycznie aktualizowana oferta szkoleń, odpowiadająca na zmieniające się przepisy prawa
- Gwarancja przeprowadzenia zajęć przez kadrę o najwyższych kwalifikacjach
- Możliwość skonsultowania bieżących problemów ze specjalistą
- Nabycie umiejętności zastosowania posiadanej wiedzy w praktyce
- Nawiązanie nowych kontaktów
- Uzyskanie certyfikatu potwierdzającego posiadaną wiedzę
Szkolenia zamknięte
Szkolenia zamknięte kierujemy do firm oraz instytucji publicznych, którym zależy na kameralnej atmosferze i poruszaniu na zajęciach problemów pojawiających się w codziennej pracy. Szkolenie może odbyć się w naszych salach szkoleniowych, u Klienta oraz w formie szkolenia wyjazdowego, połączonego z integracją pracowników.
Szkolenie zamknięte to:
- Zajęcia poprzedzone analizą potrzeb szkoleniowych Klienta
- Czas i miejsce dostosowane do oczekiwań Klienta
- Wyjazdy szkoleniowe połączone z integracją pracowników
- Gwarancja przeprowadzenia zajęć przez kadrę o najwyższych kwalifikacjach
- Możliwość skonsultowania bieżących problemów ze specjalistą
- Nabycie umiejętności zastosowania posiadanej wiedzy w praktyce
- Uzyskanie certyfikatu potwierdzającego posiadaną wiedzę
Akademia menadżera
Akademia menadżera to projekt mający na celu doskonalenie umiejętności przywódczych kadry najwyższego szczebla. Skierowany na rozwój osobisty i zawodowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji interpersonalnej oraz kształtowania postawy lidera.
Oferta naszej firmy stanowi zespół uzupełniających się wzajemnie szkoleń. Kompleksowa wiedza, która kształtuje myślenie perspektywiczne menadżera oraz doskonali umiejętność szybkiego reagowania na zmiany. Największym potencjałem każdej firmy są ludzie, którzy odpowiednio przygotowani do pełnienia swojej funkcji gwarantują sukces całej organizacji.
Temat szkolenia:
Zostań Panem własnego czasu – jak skutecznie zarządzać czasem pracy? |
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna. |
Kreowanie wizerunku skutecznego managera – jak powinien wyglądać manager jutra? |
Siedem sekund. Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby wywrzeć pierwsze wrażenie lub ocenić dzisiejszy nastrój szefa. To jednak od Ciebie zależy, czy pracownicy zobaczą Cię tak jak chcesz lub jak powinieneś być postrzegany. Jako manager przyszłości…leader…autorytet? |
Przywództwo sytuacyjne SLII |
„Zanim zostaniesz liderem, sukces jest związany wyłącznie z twoim własnym rozwojem. Kiedy stajesz się liderem, sukces związany jest wyłącznie z rozwojem innych”. Poszerz samoświadomość menedżera i dostosuj styl zarządzania do poziomu rozwoju zespołu. |
Efektywne kierowanie zespołem – wyzwanie i odpowiedzialność |
Jesteś zwierzchnikiem czy kierownikiem? Zlecasz zadania czy delegujesz uprawnienia? Słuchasz czy wydajesz rozkazy? Pracownicy cię szanują czy się ciebie boją? Proponujemy prawdziwy rachunek sumienia dla odważnych menadżerów. |
Asertywność menadżera |
Asertywność nie jest jedynie umiejętnością mówienia „nie”. Asertywność to zespół wypracowanych cech, które pozwolą Ci na kontrolowanie emocji, swobodną komunikację własnych potrzeb oraz obronę przed manipulacją i naciskami innych osób. |
Okresowa ocena pracowników |
Ktoś kiedyś powiedział, że: „Proces oceny powinien koncentrować się na rozwoju, a nie na osądzie”. Zostań sprawiedliwym i mądrym menadżerem, który w obiektywny sposób wyraża opinie na temat efektywności i postaw podwładnych. |
Motywowanie pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu |
Poznanie źródeł motywacji pracowników jest pierwszym krokiem do Twojego sukcesu. Natomiast umiejętność wykorzystania tej wiedzy i kierowanie motywacjami jest gwarancją stabilności nie tylko Twojej, Twojego zespołu, ale również całej firmy. |
Coaching menadżerski – jak rozmawiać by osiągnąć rezultaty? |
Coraz więcej menadżerów zdaje sobie sprawę, że zatrzymanie wartościowych pracowników wymaga czegoś więcej niż tylko dobrych warunków finansowych. Odkryj na nowo potencjał swoich pracowników. Będziesz mile zaskoczony ich możliwościami. |
Inteligencja emocjonalna |
Wyobraź sobie sytuację, że kontrolujesz każdą swoją emocję. A teraz wyobraź sobie, że sterujesz emocjami również innych osób. Policz jakim potencjałem dysponujesz i co możesz z nim osiągnąć. |
Konflikt w zespole – zarządzanie konfliktem |
Badania pokazują, że przeciętnie menedżer poświęca dziennie 20% swojego czasu próbując zaradzić konfliktom. Lepiej gasić pożar, czy mu zapobiegać? Jak zamienić konflikt w kreatywne działanie zespołu? |
NLP i kreatywne rozwiązywanie problemów |
„Wyobraź sobie, że masz klucz. Możesz nim otwierać umysły innych ludzi: czytać ich myśli i programować zachowania tak, jak chcesz. Tym kluczem możesz otwierać także własny umysł i ukierunkowywać go na to, do czego dążysz.” |
Sztuka sterowania procesem negocjacyjnym |
„Dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej.” Bądź świadomym sternikiem rozmowy i płyń tam dokąd ty chcesz. |
Podczas szkoleń wypracowane zostaną rozwiązania dostosowane do Państwa firmy w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi. Szkolenie pomoże w stworzeniu zgranego zespołu pracowników i lepszej atmosfery pracy. Odpowiednio zmotywowany pracownik będzie chętniej przychodził do pracy, stanie się bardziej twórczy, kreatywny co przełoży się na jego zadowolenie z wykonywanej pracy a tym samym wzrost efektywności pracy. Kierownicy natomiast nauczą się sztuki rozwiązywania konfliktów, słuchania swoich podwładnych i elastycznego dobierania odpowiedniego stylu zarządzania do zaistniałych sytuacji.
Akademia handlowca
Akademia handlowca programem rozwoju handlowców oraz zespołów sprzedażowych. Umiejętności sprzedażowe nie są cechami wrodzonymi. To sztuka, którą można wypracować poprzez systematyczną naukę i zdobywane doświadczenie. Korzystniejsze i dużo szybsze jest jednak sięgnięcie po doświadczenie innych osób. W tym celu stworzyliśmy Akademię handlowca. Podstawowym założeniem programu jest nabycie kompetencji w zakresie pozyskiwania i obsługi klienta, prowadzenia negocjacji handlowych oraz planowania sprzedaży. Kompleksowa wiedza daje gwarancję szybkiego i wielopoziomowego rozwoju. Zajęcia prowadzone są przede wszystkim w formie warsztatów, a prezentowane przykłady poparte są doświadczeniem trenera.
Temat szkolenia:
Psychologia sprzedaży |
Sztuka rozmowy z klientem, wpływanie na jego emocje oraz odczytywanie intencji z gestów i zachowania to podstawowe umiejętności dobrego handlowca. Dowiedz się jak umiejętnie stosować triki sprzedażowe, odpowiednią argumentację w kontaktach z klientami oraz jakie są sposoby podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi. |
Obsługa klienta, w tym klienta trudnego |
„Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” |
Sztuka sterowania procesem negocjacyjnym – negocjacje handlowe |
„Dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej.” Bądź świadomym sternikiem rozmowy i płyń tam dokąd ty chcesz. |
Efektywne kierowanie zespołem sprzedażowym – wyzwanie i odpowiedzialność |
Jesteś zwierzchnikiem czy kierownikiem? Zlecasz zadania czy delegujesz uprawnienia? Słuchasz czy wydajesz rozkazy? Pracownicy cię szanują czy się ciebie boją? Proponujemy prawdziwy rachunek sumienia dla odważnych menadżerów. |
Asertywność w kontaktach zawodowych |
Asertywność nie jest jedynie umiejętnością mówienia „nie”. Asertywność to zespół wypracowanych cech, które pozwolą Ci na kontrolowanie emocji, swobodną komunikację własnych potrzeb oraz obronę przed manipulacją i naciskami innych osób. |
Zarządzanie czasem – organizacja czasu pracy |
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna. |
Motywowanie pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu |
Poznanie źródeł motywacji pracowników jest pierwszym krokiem do Twojego sukcesu. Natomiast umiejętność wykorzystania tej wiedzy i kierowanie motywacjami jest gwarancją stabilności nie tylko Twojej, Twojego zespołu, ale również całej firmy. |
Visual merchandising |
,,Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej”. Chcąc osiągnąć wysoką sprzedaż nie wystarczy ułożyć produkty na półce, trzeba wiedzieć jak to zrobić. Merchandising jest łatwym sposobem stopniowego wzrostu sprzedaży bez ponoszenia znacznych kosztów na działania marketingowe. |
Zarządzanie czasem – organizacja czasu pracy |
Badania prowadzone w firmach wykazują, że przeciętnie 70% czasu pracy poświęcamy na zadania mniej ważne lub zupełnie nieistotne. Dowiedz się jak zmienić te proporcje, aby Twoja praca była bardziej efektywna i przyjemna. |
Szkolenia pomogą w zbudowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego i wypracowaniu skutecznych procedur sprzedażowych.
Uczestnicy nabędą praktyczną wiedzę w zakresie:
- sztuki rozmowy z klientem
- wpływania na emocje
- odczytywania intencji z gestów i zachowania
- stosowania trików sprzedażowych oraz odpowiedniej argumentacji w kontaktach z klientami
- sposobów podtrzymywania relacji z klientami już pozyskanymi
Koordynatorzy zespołów sprzedażowych nauczą się sztuki:
- rozwiązywania konfliktów
- słuchania swoich podwładnych
- motywowania
- umiejętnej organizacji czasu pracy
Administracja publiczna
Szkolenia i konsultacje stworzone z myślą o pracownikach urzędów, którzy dbają o podnoszenie swoich kwalifikacji oraz rozwój zawodowy. Sprawnie działający urząd przyczynia się do rozwoju instytucji otoczenia biznesu i wzmacnia inicjatywy podejmowane przez podmioty wspierające rozwój przedsiębiorczości. Często zmieniające się regulacje prawne wymagają systematycznej aktualizacji wiedzy. Zajmujemy się monitoringiem tych zmian i dzięki temu oferta naszych szkoleń elastycznie dopasowuje się do potrzeb samorządów.
Zakresy szkoleń:
- Instrukcja kancelaryjna
- Przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego w praktyce urzędniczej
- Kontrola zarządcza w jednostkach samorządu terytorialnego
- Skuteczne wdrażanie audytu wewnętrznego
- Prawo zamówień publicznych
- Praktyczne aspekty ochrony danych osobowych w administracji publicznej
- Ustawa o finansach publicznych i jej praktyczne zastosowanie
- Ustawa o ochronie środowiska i o zagospodarowaniu przestrzennym
- Zakładowy plan kont w jednostkach samorządu terytorialnego
- Przeciwdziałanie wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł
Konsultacje eksperckie:
- Opracowanie i wdrożenie kontroli zarządczej w jednostce
- Planowanie strategiczne w administracji publicznej
- Opracowanie kodeksu etycznego
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego jednostki
- Opracowanie „mapy aktywności” organizacji pozarządowych
Prawo pracy
Stara łacińska paremia Ignorantia Iuris Nocet , czyli „nieznajomość prawa szkodzi”, dowodzi, że aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów jest niezbędna. Konieczność dokształcania się z zakresu prawa uzasadnia także fakt, iż prawo przenika każdą dziedzinę życia, a jego znajomość jest pomocna w codziennym życiu. Częste nowelizacje wymuszają stałe kontrolowanie, pogłębianie, weryfikowanie i uzupełnianie tej wiedzy. Niewątpliwie, brak aktualizacji wiedzy z zakresu prawa nie powinien mieć miejsca w urzędach i instytucjach, które już z samego założenia mają pomagać obywatelom w odnalezieniu się w gąszczu przepisów.
Różnorodność gałęzi prawa sprawia, że nie można być ekspertem we wszystkich dyscyplinach. Rozumiemy to i dlatego organizowane przez nas szkolenia prowadzą wyłącznie autorytety z danych dziedzin. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i dobieramy osobę trenera w taki sposób, aby nie tylko znał regulacje ustawowe, ich praktyczne zastosowanie, ale także rozumiał specyfikę pracy na danym stanowisku i problemy interpretacyjne, jakie mogą się pojawiać w toku codziennej pracy.
Prawo pracy
Podejmowanie tematów związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi ze względu na częste zmiany przepisów Kodeksu pracy. Na zajęciach poruszane są praktyczne aspekty obecnej sytuacji na rynku pracy, specjaliści wyjaśniają znaczenie obowiązujących przepisów oraz ich interpretacje. Zajęcia mają na celu również przedstawienie zasad kontroli przeprowadzanych przez państwowych inspektorów pracy, przepisów prawa w zakresie umów o pracę i czasu pracy. Szkolenia przeznaczone są dla kadry zarządzającej, właścicieli firm, doradców zawodowych, pośredników pracy oraz pracowników działu personalnego.
Zakres szkoleń:
- ochrona danych osobowych
- czas pracy i urlopy pracownicze,
- kluczowe zmiany w przepisach prawa pracy,
- jak profesjonalnie przygotować się do kontroli Państwowej Inspekcji Pracy?
Kursy komputerowe
Komputer w dzisiejszych czasach to niezbędne narzędzie pracy. Znajomość podstawowych programów komputerowych, umiejętność ich obsługi i praktycznego wykorzystania w codziennej pracy to powszechne kryterium weryfikujące w procesach naboru na każde stanowisko. Umiejętności te wpływają na pozycję na rynku pracy oraz jego szanse w dążeniu do sukcesu zawodowego.
Oferowane przez INNOVO kursy komputerowe:
- zwiększają wydajność i efektywności pracy;
- prowadzone są w małych grupach 8–12-osobowych, dzięki czemu wykładowca może poświęcić wystarczająco dużo uwagi każdemu uczestnikowi;
- dopasowane są do poziomu wiedzy i umiejętności grupy, co pozwala na efektywne wykorzystanie czasu szkolenia oraz ukierunkowanie go na tematy i programy, które nastręczają najwięcej trudności uczestnikom.
Zakresy szkoleń:
- Microsoft Word – edytor tekstu w codziennym zastosowaniu,
- Microsoft Excel – kalkulacje, raporty, zestawienia dla każdego,
- Analiza finansowa i raportowanie w programie Microsoft Excel,
- Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze,
- Internet i poczta elektroniczna dla początkujących,
- Obsługa programu PŁATNIK,
- Warsztaty z programem SYMFONIA.
Szkolenia zawodowe
Szkolenia zawodowe dają możliwość zdobycia nowych lub podniesienia już posiadanych kwalifikacji. Regulacje prawne wymagają zdobywania uprawnień między innymi na obsługę wózków widłowych czy odnawiania uprawnień energetycznych. Normy prawne wyznaczają również terminy przeprowadzania szkoleń okresowych z bezpieczeństwa i higieny pracy. Proponujemy Państwu szkolenia, które zapewnią pracownikom wymagane uprawnienia oraz bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Szkolenia prowadzone są na najwyższym poziomie, przez fachowców, we współpracy z instytucjami nadzoru państwowego. Programy szkoleń ustalane są zgodnie z regulacjami prawnymi określającymi tego typu zajęcia.
Temat szkolenia:
Uprawnienia SEP do 1kV |
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się obsługą urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. |
Uprawnienia energetyczne Grupa 2 |
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się eksploatacją i dozorem urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne obejmujący urządzenia, instalacje i sieci Grupy 2 np.: kotły parowe, instalacje cieplne, urządzenia wentylacji, klimatyzacji, chłodnicze, pompy, ssawy, wentylatory, piece przemysłowe. |
Uprawnienia energetyczne Grupa 3 |
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się eksploatacją i dozorem urządzeń gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających paliwa gazowe np.: sieci gazowe, generatory, gazu, urządzenia do produkcji, magazynowania paliw gazowych wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową. |
Operator wózków widłowych |
Kurs operatora wózków widłowych: unoszących, ciągnikowych, podnośnikowych prowadzonych i zdalnie sterowanych. |
Pierwsza pomoc |
Kurs udzielania pierwszej pomocy organizujemy w formie wykładów oraz zajęć praktycznych. Trenerami są doświadczeni specjaliści ppoż., ratownicy medyczni, którzy przekazują uczestnikom wiedzę teoretyczną oraz przygotowują podczas zajęć praktycznych do udzielenia fachowej pomocy w razie wypadku. |
BHP |
Szkolenie okresowe ma na celu aktualizację i ugruntowanie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaznajomienie uczestników szkolenia z nowymi rozwiązaniami techniczno organizacyjnymi w tym zakresie. Szkolenia dla pracodawców, pracowników administracyjnych, robotniczych, inżynieryjno-technicznych. |